Friday, 25 November 2011

e'eh ! a'ah laa :)


hehe . aku nk ckp sumthing laa kt sini . bende ni aku baru jew prasan . aku prasan bnde ni pown mse aku bergayut dgn kak aida . *tu yg letak gmbar yg di atas ni .  hehe . mcm ni . aku perasan , hidup aku , di kelilingi oleh insan yg bernama HAFIZUL . yer laa . before this , my ex name hafizul . n dlm mse tu jgak , dpt abg angkat name hafizul . then skrg , dpt syg yg nme hafizul *yg naik taraf dri jd abg angkat dulu . and skrg ni pown , ade budak nme hafizul nk amik aku sbg adk angkt .* tp x approve lg laa .(kne mintak izin hafizul yg ade kt penang tu dlu ) and dye plak , hidup  dikelilingi oleh AMIRA . yer laa . aku amira , org yg suke dye dulu ,*kwn kak aida , pown nme amira . and skrg , kwn baik dye pown nme amira . hehe .aku ingat lagi ade sorang kwn dye ckp , *ni mse gmbr aku n dye ade lg dlm fb . 
"hidup kau sume ade myra . nasib baek mak ko bukan myra .kalu x , dgn mak ko skali ko kapel kan ?"
haha ! ade terdetik nk mrah gak mse tu . yer la . x pernah2 ckp ade ex nme myra , tetiba kuar jew . setahu aku , ex dye nme lya . haha ! oke2 . dah2 . x pasal2 aku gadoh lagi dgn dye . penat daa . hehe . oke2 . aku out dulu . da panjang sgt aku merapu ni . PEN-OFF !

pluss++ : call x angkat , text x balas . hmm .

No comments: