Tuesday, 29 November 2011

glerr la mimpi tadi !


nak tahu ape kaitan gmbr tu dgn mimpi aku ? oke , baca ni . hish . seram sejuk lak nk cterr blek . yerlaa . glerr weyh mimpi tu . mmg kalu btol2 terjadi , ntah cumne laa hidup aku nnti . oke2 meh aku cter . aku mimpi , my syg , kne tangkap basah  dgn pompuan tu ! argh !!  tidak ! sumpah . mmg glerr la . dlm mimpi tu , tetibe k.ana kol & aji text aku ckp yg org yg paling aku syg kne kawin . OMG ! aku tnye laa knape . rupe2 nye sbb tangkap basah  tu la . hmm . ni laa akibat bce novel mgarut2 lagi . kan da masuk dlm mimpi . nk thu aku bce novel ape ?


(sanggup snap muka depan novel ni)* tgk jari tu :)

kalu nk tahu dgn lebih lanjut tntang novel tu , beli sendiri . best . tp yerla . best2 pown , sampai masuk dlm mimpi woi ! haish !

pluss++ : Ya Allah , Kau selamatkan lah hubungan aku dengan dye Ya Allah . (hmm . fon x berbunyi dari semalam) 

2 comments:

Siti Aishah said...

Best gila kan novel nihh ? da bace dah :)

amyra said...

hehe .. memang best sampai termimpi :)