Thursday, 24 November 2011

kemas-kemas my house !


huh ! seriously , penat glerr weyh ! bgun2 jew , mama ckp suh kemas umah . esok bley pujuk abah p jalan2 . mama ckp abah amik cuti utk esok . abah ade byk agy cuti yg terkumpul . so , bley amik sesuka aty dye la . hm . agak2 mane laa abah nk ajak pegi esk ea . oh ya . back to the topic . first skali , bukak sarung bantal kusyen sofa depan TV tu . then , vacuum lak . penat gak ah tertonggeng - tonggeng vacuum tu . then mop lak . lap tu , lap ni , sapu tu , sapu ni . then bersih la . satu agy masalah . nk susun atur baru lak sofa2 ni . adoii . satu hal nk pkir . pkir pnyerr pkir , dpt laa idea, . tu susun  atur baru tu . then , depan TV nmpak kosong jew , mama suh aku p amik coffe table yg x pasang agy dlm bilik aku . aku ingat an berhabuk dlm kotak tu barang maksu aku . rupe2 nyerr coffee table mama yg dah berzaman beli . berhempas pulas laa pasang coffee table tu . nasib baek jd . tu tersergam indah depan TV tu . pia jd cum x penah jumpe meja jew . p duk atas meja laa , bawah meja laa . haish risau aku tkot patah . hehehe . pas solat , mkn2 . lunch + breakfast . haha ! aku ni ann . bese laa . oke laa . laen kali lak aku post ea . aku ase da berjela-jela da ni  . PEN-OFF !

pluss++ : time aku pegang fon , xnk lak msg masok . ble kte msg , x blz . hmm .

No comments: