Friday, 30 December 2011

testing my new camera .

hehe . yerla . sejak dapat new camera ni , habess sume benda aku nak snap . haha ! and hari ni , di sebabkan ade orang tu nak lalu depan rumah aku ni , awal2 lagi aku ready camera kat tingkap bilik bella . lenguh jugak la tunggu . berpeluh-peluh taw ! *tak bukak kipas actually* tunggu pnyerr tunggu , tetibe , *phone vibrate*

#display : Abg!! calling ....

*terkejut saya* angkat phone . "hello. bla . bla . bla ." talking to him . cakap punyerr cakap dengan dye , suh la dye lalu depan rumah . *tangan dah kebas pegang phone* 

 "oke sayang , nanti abg lalu . bye " he said . and I smile . *dup.dap.dup.dap* aku tak tahu nape aku boleh sangat3 lah berdebar menunggu dye lalu depan rumah . *macam dye nak masuk rumah je* seriously . aku cakap phone dengan dye pown , termengah-mengah sket . tapi cover la kan . oke2 . 

jari ready kat shutter button . and . . . . .  click !! 

processing picture
.
.
.
.
.

done !

*tekan button show the picture*

and this is the result !!

(nak tengok dgn lebih jelas , sila tekan gambar ni)

talking to my self , "adoi kabur la plak" -sigh-

amacam ? sempat snap jugak . haha ! laju jugak cam aku ni . even kabur-kabur sket . biasalah . bergerak kan . tetibe , *phone vibrate*

#display : Abg!! calling ...
 tekan button hijau .

"hello . bla . bla . bla . syg amekk gambar abg . bla . bla . bla ." I said .

"ape la! ish . rambut comot ! bla . bla . bla . i got to go . bla . bla . jumpe kawan. bla . bla ." he said .

"oke . bwak motor leklok! love you ! mmuah !" I said again .

"oke . love you too . mmuuahh ! bla . bla . bla ." he said again . then lalu  skali lagi and look at me for a while  then berpaling kan muka . *takot kene amik gmbr lagi* 

dye pown pergi la . katanya nak jumpa kawan kat mane ntah . *lupa* aku pown masuk bilik *sambil smilling and my heart still sound like a drum . *dup.dup.dup.dup* non stop . seriously . i dont know why i feeling like this . yes . i'm truly miss him . deeply . seriously . brape banyak -LY da . tapi betul ! oke la . aku out dulu sebelum aku mengarut dengan lebih panjang . bubye ! PEN-OFF !

pluss++ : sorry syg curi-curi amekk gambar . love you always!! 

No comments: