Sunday, 25 December 2011

to my dear NUHA HAZWANI .

td aku baru pas baca blog nuha . and tadi  i'm crying . sedih woi ! yerlaa . dye salah sorang yang tak di makbulkan doa nyerr . hmm . dlm blog dye , dye ckp pasal wasiat . maybe dye dah x dpt bersama kteorg dah thun depan . tu yang dye tinggal kan wasiat tu . *bukan me******* k !* dye kne kuar dari maktab laa . cdey laa . da takde orang nak marah2 aku lagi . takde orang nak cakap aku gemokk . takde orang nak blanja aku air C2 . takde orang nak kejut aku , qisz and aida pagi2 . uwaaa !! nuha ! sampai aty kau taw ! cumne aku nak hidup kat maktab pas ni ? cumne ni ? kalu aku dengan kau , aku ley manja2 . aku anggap kau macam mak aku taw . yerlaa . kau tegas . kau baik . kau kadang2 memang macam mak aku . aku tak nak berpisah dengan kau . nuha !! i'll gonna misz you my dear friend ! seriously !



pluss++ : air mata menitik-nitik atas keyboard :'(

No comments: