Saturday, 10 March 2012

macam tutt jew !

baring-baring atas katil .
*teett ! (one message received)

#security code . access .

= hye . ni amira syuhada ke?

#reply .

=hye jugak . yup . umm . ni sape ea ?

*amekk novel bace . teett! (one message received)

= hang couple dengan hafizul ke?

#reply . dalam keadaan confuse . (muka dah berkerut)

= yes .tp sape ni ? bley saya tahu dapat mane no saya ?

*letak fon . fikir sape lah yang hantar . teett ! (one message received)

= hang boleh tolong lupa kan hafizul tak ? aku tak suka lah hang couple dengan dye .
   hang sedar tak hang tu sapa ? FYI , dye tu pakwe aku and i'm one and only his
   lover . harap hang paham tu betul-betul yer !

#what the ?!! reply .

=urm . maaf lah . saya tak tahu pown , btw , mane awk tahu yang sy kapel dgn dye ?
  lagi satu , dye betul-betul syg awak kew ?

*lempar fon . teett! (one message received)

= l****u ah hang ni ! ape ? hang ingat hang tu baguih sangat lah ?!! hang tu budak skolah lagi ?!
   jangan nak biadap dengan aku boleh tak ?!! aku tak kira ? yang penting , hang kne lupe kan
   hafizul tu . lepas tu , hang nak mati ka , pi lantak hang lah p****** !!

#&*^%$* !! reply . (air mata hampir keluar)

= l****u ? ape tu ? aku tahu lah aku ni budak skolah lagi . aku sedar diri aku sapa .
   tp aku bukan lah budak tadika yang baru blajar membaca . beragak ah sikit nk maki
   aku pown .

*ambik bantal . tutup muka . nangess . tett !! (one message received)

= heh p****** m****** ! hang jangan nak kurang ajar dengan aku lah ! walau ape pon , aku
   nk hang putus jugak dengan fizul tu malam ni jugak . dye tu aku punya ! paham b**** !

#reply. air mata dah basah an fon .

= fine ! kalu ko nak sangat hafizul tu , amekk lah ! aku akan lupe kan dye ! aku harap korang berbahagia .

* lepar fon jauh-jauh .

pluss++ : act , banyak lagi message aku dgn b***** ni . tapi ni jew lah yang aku bg bt tatapan umum . yang laen-laen tak berapa sesuai . 18SG .

(walau luaran nampak cool . suara pown boleh gelak-gelak , tp aku tetap sorang pompuan yang lembut hati nya . sakit woii kene sound gitu !)

No comments: