Friday, 8 June 2012

he is going to penang !

hye-hye semua . hm . hari ni actually aku tak brape nak happy lah . yerlah . my syg dah nak pergi penang . dye kena buat practical pulak . seriously . aku sangat tak suka bila dye balikk penang . hm . ntah lah . (jealous lah tu) maybe that is one of the factor . ane more thing , aku akan berada lagi jauh dari dye . walau aku ni jarang jumpa dye , tapi bila dye berada kat satu kawasan dengan aku pown , aku happy . sebab aku tahu he just around me . (dengan harapan dapat terserempak) tak caye ? meh sini aku bagi bukti eah ---->>


penang - kuala lumpur  (329km -mengikut google map)

tapi kalu dye balik kajang and aku kat batu caves , dekat je kot . tak caye ? meh sini nak bagi bukti lagi ---->>


kajang-batu caves (36.4km je weyh! )

dekat je kan ! kalu pergi tak sampai 1 jam pown . hm . sangat lah tak suka bila dye berjauhan . and hari ahad ni , aku dengan dye akan lagi jauh . nak tahu kenapa ? aku balik maktab lah ! kuantan  tu !! meh sini nak tunjuk sikit jarak kuantan and penang. ----->>


kuantan - penang (571 km kalu lalu LPT and PLUS ) 

tengok ! makin jauh kan ! bertambah lagi 242km weyh ! hm . seriously nak nangess bila tengok semua ni . tak nak lah duduk jauh-jauh sayang oii ! haish . tolong lah . saya nak kahwin cepat-cepat !

pluss++ : bukak skolah ni , i'm defenitely makin sibuk !! (tak suka .. !!)



2 comments:

aniqbukhary said...

Khawin la cepat-cepat. ^_^

amyra said...

umur tak mengizin kan lah :)