Monday, 4 June 2012

oh my !

hye-hye . selamat tengah hari semua . sihat ? hehe . lambat betul aku bangun hari ni . yerlah . semalam tido kul 1.30 A.M kowt . bangun-bangun , berat je kepala . turun , makan nasi . (breakfast  pluss lunch ) hehe . oke-oke . topic for today is ACCIDENT ! haish . sape pulak yang accident kan . hmm . sape lagi . my syg lah ! nak tengok rupa dye lepas accident tak ? takde lah jadi pape kat muka . (kalu tak habis hiang kehenseman tu ) bahu dye jew yang tersalah sikit . ntah lah . dye cakap , doktor cakap yang dye punyerr ligament kat joint kat bahu tu terkoyak sikit . jap ea . nak upload gambar dye . ---------->>>


(rambut pacak tu mesti ade )

amacam ? dah gaya tangan patah ann . haish . tu lah . nak jadi superman lagi . sape suruh . boleh pulak pergi langgar divider . haish . teringat kat siapa lah tu kan ? hehe . oke lah . aku nak upload sumthing dalam aku punyerr facebook jap . jap agi aku cterr yerr . bubye .

pluss++ : habis terkoyak kasut futsal dye tu taw mase accident tu . nak tengok ? jap ea . ----->>


seluar tu pown terkoyak sekali .


No comments: