Monday, 4 June 2012

selamat bertunang acik .

asalamuaalaikum semua . haish . engok jam dah pukul 12.43 A.M. tapi aku still depan PC . hehe . tak ngantok lah . makan nasi arab kowt malam ni . awesome ! nanti aku upload gambar-gambar tu esok yerr . malam ni , ade story yang lagi hot . nak tahu ape ? meh sini nak cterr . before tu , aku nak tunjuk something . jap . ----->>


tak sure ni ke tunang dye .

oke-oke . sape plak acik ni di hati aku ? (ceh.. ) hehe . oke-oke . meh sini nak cterr sket . dye ni act cousin atyn . dye pernah cakap yang dye suka aku . aku layan dye . (i mean , text lah dye bila aku rasa nak an ) lagipown , masa tu , my syg kadang-kadang sangat lah busy sampai aku pown di lupakan . (kadang-kadang) tapi hati aku still pada my syg oke ! pastu , bila dye cakap dye suka aku tu , aku tak bagi jawapan pown kat dye . tergantung cumtue je . then tetibe aku senyap je . kadang-kadang , bila dye text or call , aku buat tak layan (biasalah aku kalau my syg ade memang aku tak layan sesape orang laen pown , takde mood) 

pastu , hari tu , tetiba atyn cakap yang aku tahu tak dye ni nak bertunang . terkejut aku . ceh . hari tu bukan main lagi . dah lah dah jumpa orang lain tak cakap kat aku . sekurang-kurang nyerr cakap lah . aku bukan ape , aku ni jenis tak suka memutuskan sesuatu hubungan kalu dah clash dengan pakwe tu . (i mean , still berkawan lah) tengok saje hafizul farhan . still contact lagi . habiss awek dye , dye cterr kat aku . 

 oke lah . alang-alang dah buat entry ni , aku nak wish lah pada acik , semoga berbahagia , and semoga jodoh ini berkekalan hingga ke syurga . and satu lagi , jangan lupa lah dekat mira ni . nak kawin tu jemput-jemput lah . jangan main senyap jewp . insyaallah  mira kawin , mira jemput lah acik . hehe . oke lah . aku out dulu oke . bubye !

pluss++ : my syg accident . ligament kat bahu terkoyak sikit . hadoi . makan ubat taw syg ! :)

No comments: