Sunday, 5 August 2012

bapak kelakar gila weyh !


*nak tengok dengan lebih jelas , sila tekan gambar*

sumpah bodoh ! entah pape je weyh ! sumpah tak matured ! tetiba je nak sound senior macam tu . tak sedar diri baru form 1 ! hadoi . aku tak paham lah buda-budak zaman sekarang .(macam aku bukan budak je) oke lah . sekurang-kurang nyerr aku dah matured . tak serang orang macam tu je . bace ayat-ayat tu je dah terbukti dye tak matured lagi . perasan gila orang suka kat dia . hahaha ! haish . tolong lah berubah wahai adik-adik ku sayang . kalu tak . hmm . tunggu aje lah tahun depan . 

pluss++ : tengah geram gilerr ni ! (ntah nape lah aku nak geram sangat )


No comments: