Sunday, 5 August 2012

him and also him .

hye-hye . oke . today I wanna tell you something . this will be a great story . (apehal speaking pulak minah ni) oke-oke . saya cakap melayu lah . haish . hari tu aku ade post pasal there is my senior kat maktab yang same dengan my syg kan ? ape ? lupa ? oke jap aku tunjuk yang mane . ------------------>>


(tekan gambar untuk lebih jelas )


hah ! tekan URL tu kalu tak ingat lagi . hehehe . itu senior . sekarang ni junior pulak yang aku jumpa yang same dengan my syg ni . tak caya ? meh sini nak bagi bukti ----------->>


(penat edit ni)

tengok ! same kan ? yang baju kaler pink muka nak goda orang tu , (jangan marah sayang) , tu lah my syg . and baju kaler hijau tu muka bajet samseng tu, (oops) tu lah my junior ,  hakim eimran . form 1 baru tu . suka sangat cari gaduh dengan saya . kiteorang rapat sejak saya wakil maktab for dramafest . dye drama team jugak . kiteorang rapat sampai ramai glerr dak-dak form 1 pompuan jeles . hahaha ! *gelak kejam* berani lawan senior ! (konon samseng je ni) nak tengok gambar yang boleh buat kontroversi ? jap eh . >>


*dengan my syg pun tak pernah buat macam ni weyh* (sayang ! tutup mata !)


oke lah . kepala dah pening lah dok menghadap komputer ni dari tadi lagi . oh ya . saya ade sumthing nak tunjuk . tadi terjumpa gambar ni kat dalam my syg punyerr fb . awesome ! jap nak upload ---->>


*nak nombor abg* (tergoda seyh ! )

pluss++ : sorry abg curi your gambar tu . and jangan jeles ea . i'm just love you ! always ! ingat tu ! 


No comments: