Thursday, 25 October 2012

baby oh baby

asalamualaikum semua . tengok tak topik tu ? BABY !  yeah . nak tahu kenapa tetiba aku terpikir nak buat topik tu ? meh sini nak citerr .

-one day in room E-12 at MRSM Kuantan-

(aku nga golek-golek atas katil sambil peluk teddy)

me : agak-agak , ade baby sendiri best tak ?

(arissa konon study biology)

arissa : kau dah kenapa tetiba cakap pasal baby ni ?

(faiqah  baring melintang atas katil lien)

faiqah : erk . gilo .

me : tak de lah . aku jealous tengok orang ade baby comel-comel .

arissa : apende lah ko ni .

#faiqah pandang pelik .

me : nak tahu tak ? kalu kita letak baby meniarap atas dada macam ni . dorang akan rasa lebih safe .

(sambil letak teddy meniarap atas dada aku)


*contoh*


faiqah : ye dok nih ?

me : yerlah . haish . sumpah teringin nak baby . nak tahu sumthing tak ?

arissa & faiqah : ape ?

me : aku suka tengok orang pregnant . sexy . cantik . mesti aku pun cantik jugak an kalu pregnant .

faiqah : mung ni gilo ko ?

arissa : ntah . ape lah myra ni . perasan .

me : *sigh*

(amik fon text my syg)

#abg , nak baby ....

delivered to : abg!!

(smilling)

pluss ++ : terjumpa gambar dena bahrin nga pregnant dalam blog dye . sumpah comel !



No comments: