Friday, 7 December 2012

getting my mood back .

asalamualaikum semua . hye-hye .

sorry sebab dah lama tak update . seriously not in the mood . bukan ape . aku just serabut dengan everything . ni pun nak getting my mood back . sebab-sebab nye , tak perlu lah aku cakap . tak penting pun .

hm . oke . aku bosan sebenarnye nih . tak tahu nak update ape . semalam banyak sangat aku nak cerita . hari ni dah lupa dah ape aku nak cerita . semalam ade bukak blogger nih . tangan aku dah tekan dah nak update blog nih , entah kenapa aku pi tutup balik .

oh ya . semalam aku ade download dua cerita korea kat youtube . best . ade yang aku dah tengok . nak tahu cerita ape ? jap ea ..


baby and me :)


100 days with mr arrogant :D

both cerita tu awesome !! memang aku tengok dengan mekwa dok tergelak je .  ni sekarang dok cari lagi cerita korea yang best-best kat you . any cadangan ? hehe . oke lah . aku out dulu . nak pilih gambar for print pulak . got to go !

pluss++ : nih my roommate punya pasal lah ni aku jadi minat dengan cerita korea . haih .


No comments: