Friday, 21 December 2012

got a mail !

asalamualaikum semua .

hye-hye . amacam hari nih ? semua sihat ? hehe . ni baru balik dari giant . beli barang sikit . ade jugak lah beli barang-barang nak balik maktab nanti . awal kan ? hehe . biasalah . tak sabar nak balik maktab nih .

oh ya . tadi angkat-angkat barang from the car . then ternampak lah surat dalam mailbox tu . pi amek punyerr lah terkejut tengok ade surat for me . surat from Yayasan Terengganu . terus teringat yang aku ade hantar borang pasal dapat 8A PMR tahun lepas . sekarang baru dapat ? nak tahu surat ape ? ja ye---->>


*tak nampak lagi tak tahulah*

agak-agak ape lah yang diberi yer . kalau duit , berapa ea? aku berharap dapat lappy . *tinggi gila angan-angan kan?* alah . berangan sikit pun takpe kan . oke lah . nak tolong mama masak . got to go ! bubye !

pluss++ : agak-agak abah nak balik kemaman ke tak ea amik hadiah tu ?


No comments: