Thursday, 20 December 2012

kerja terbengkalai .

asalamualaikum semua ! hye-hye .

hey . cuti sekolah dah nak habis kan . haish . kalau cuti , memang sah-sah lah ade homework kan . aku ? mesti lah ade . cikgu-cikgu kat maktab kan semua berdedikasi . *kes bodek nih* hehe . oke . stop merapu .

seriously . banyak glerr  homework aku . tapi satu pun tak siap lagi . and salah satu nyerr kena buat folio . english . kena buat pasal aku . memang senang kan . tapi yer lah . kalau aku kat depan PC nih . ade internet pulak . ape lagi . nak tengok aku buat setakat mane je ? jap ea . ------>>


*click picture for a better view *

hah . tengok . setakat tu lah dari hari ahad hari tu . ni lah jadi nyerr bila aku buat kerja sambil tengok youtube . cerita korea lah . ape lagi . hah . ade lagi satu . jap ea-------------->>


*macam biasa . click gambar for a better view*

ni pulak mind map . baru sebelah mak aku . itu pun tak siap lagi . haish . entah bila lah aku nak siap kan . seminggu sebelum maktab bukak abah cakap nak balik kampung . entah jadi ke tak . hadoi .

pluss++ : petang tadi buat kuih siput dari pukul 2 petang sampai sekarang tak siap-siap lagi . susah weyh !



No comments: