Friday, 15 February 2013

alhamdulillah.. akhirnya...

asalamualaikum semua !

hah . ade berita baik punyerr nak kongsi ni . hehe . bukan ape . dari cuti hari tu lagi tahu . tapi baru hari ni ade bukti yang kukuh . so baru boleh nak di publish kan . nak tahu tak ape dye ?

sebenar nya , USTAZ REDHUAN baru BERTUNANG !

yerr.. betul . tak silap dengan girl yang 8 or 9 years lagi muda taw . kawan kak raja (form 5/2009 mrsm kuantan) . masa mula-mula tahu terkejut woi ! yerlah . tetiba je bertunang . angin ape takde . 

oke-oke . aku taknak story panjang-panjang . ni pun dah pukul 1 lebih . i mean , PAGI okey . ya . i am serious . nak tido lah . ngantuk ouh . oh ya . lupa pulak nak tunjuk gambar ustaz redhuan and his wife-to-be .

jeng..jeng..jeng..


i am totally jelly ouh !

cute kan both of them . sama lawa . sama padan . sama... oke dah-dah . kalau ustaz tahu ni bukan main bangga dia . okey lah . aku out dulu . ngantok tak leh tahan dah ni . nite-nite semua ! adios !

pluss++ : abg ! bila nak ade gambar macam ni ??!!

No comments: