Wednesday, 1 May 2013

borong baju baru !

asalamualaikum guys !

SELAMAT HARI PEKERJA !

hehe . mesti best kan kepada yang bekerja tu dapat cuti hari ni . yer lah . macam maksu aku tu . happy gila dye dapat cuti hari ni . tambahan pulak hari ni ada pasar tani kat taman melawati . ape lagi . sakan ah membeli . takde lah sakan sangat . mama yang ajak dia act . mama memang dari aku balik dari kuantan agy nak p sana . 

mama cakap nak beli kan blouse labuh-labuh kat anak dia . yerlah . baru dapat hadiah birthday dari abah an . syok ah shopping . oh ya . mesti nak tahu kan aku shopping ape tadi . jap-jap nak tunjuk . 

uploading-->>


pink kaler . kain dye cum nipis sikit . tapi sokey . inner kan ade .


hijau . abah suh pakai ni masa hari mengundi nanti .


petak-petak . dah lama tinggalkan baju petak-petak nih . hehe . 

haa . cute kan . ya . semua labuh-labuh . cantik ape . alang-alang tutup aurat tu , tutup lah sepenuh nya . ade orang yang tak minat baju-baju jenis macam ni . contoh , adik aku . mama suh pilih tadi punya lah susah . aku ape lagi . dah banyak yang cantik-cantik banatai sampai tiga lah . oke lah . dah pukul 2.30ptg . lewat dah ni . got to go ! solat zuhur dulu ! 

pluss++ : thank you mama ! *mmuuahh !



2 comments:

Aniq Bukhary said...

Betul 2.. alang2 nak tutup aurat.. biar yg labuh terus....

amyra said...

hehe . kan . :D