Tuesday, 30 April 2013

HTC :)

asalamualaikum guys .

yes . i know . ni dah berapa kali dah aku update untuk hari ni saja kan . hehe . bukan ape . kebosanan . yelah . di tinggalkan pulak kat rumah ni sorang-sorang . dengan kredit takde nyerr . haish .

oke stop merapu . meh sini aku nak cerita sumthing . hm . cterr ni lama dah aku nak story sebenarnya . tapi yer lah . asyik lupa je . cerita ape ? meh sini nak tunjuk gambar dulu .


*pedulikan muka comel mysyg*

hah . nampak fon tu ? awesome kan . and nak tahu tak . mysyg nak bagi HTC tu kat aku ! double awesome kan ! hehe . *okegedik*  oh ya . bila dia bagi fon tu kat aku , dia pulak guna BB dia yang lama tu . aku cakap aku nak BB . tapi dia tak bagi . dia cakap , kalu aku nak BB , dua-dua mesti ade BB . alah . nak tunggu aku ade BB memang tunggu aku kerja ah . 

oke lah . dah panjang sangat dah aku merapu nih . got to go ! nak hantar email kat teacher jap . baru teringat .

pluss++ : mekwa nak kuar jap agy . aku ingat nak kuar tapi atyn nga lepak ngan tasyi kat KL festival city . cis . bukan nak ajak aku . *gaya macam ajak aku dapat p je kan*


*hasil kebosanan*


No comments: