Monday, 17 March 2014

Hari ke sepuluh .

assalamualaikum semua .

hari ini dah hari kesepuluh MH370 hilang . tapi itu bukan topik aku yang sebenarnya . cerita pasal MH370 dah banyak dah blogger-blogger dok update . macam-macam version ade . maaf . aku tak berminat nak menjadikan post aku sebagai post yang membuat spekulasi mengarut . aku tak belajar course aviation .

oh ya . pasal tajuk aku tu . pada hari malaysia dikejutkan dengan kehilangan MH370 , aku pulak dikejutkan dengan berita lain . bukan lah berita kematian or ape . tapi tetap memberi kesan pada hati aku sampai hari ni.

sakit . sangat sakit . di saat aku nak bahagia dengan mysyg , pasti ade je dugaan yang datang . aku tak tahu ape salah aku . ape yang aku buat sebelum ni . di saat aku nak belajar setia , mesti ade yang menduga . kadang-kadang aku terpikir . betul ke dia ni jodoh aku ? aku betul-betul nak kawin dengan dia ke ?

bila ade seorang perempuan merayu kat seorang perempuan untuk lepas kan  lelaki yang dia sayang , mesti tak sangup kan . sakit sangat rasanya . aku tak sanggup . aku tak sekuat tu . aku tak mampu .

yer . aku sayang dia . sangat sayang . aku takut kehilangan dia . sebab dia aku berubah . sebab dia aku belajar setia . plus , aku dah kenal family dia . bukan kenal . rapat . aku dah mula sayang family dia . sampai kadang tu aku rasa aku sangup buat ape saja demi family dia .

kepada insan yang bernama wanita . tolong lah . masih ade ramai lagi kat luar . kenapa perlu nak rosakkan kebahagiaan orang lain . macam mana kalau benda ni jadi dekat kau balik . tak kau yang kena , anak kau yang kena . sakit awak . sakit sangat .

kepada mysyg , thank you sebab pilih saya . even dia still taknak lepaskan awak , takpe . saya sabar . awak tahu ape yang awak nak buat . saya tunggu . saya taknak sebab dugaan kecil ni, hubungan kita yang hampir 4 tahun musnah macam tu je .

kepada family awak , thank you sebab sokong mira . thank you sebab sudi terima mira seadanya . in syaa Allah mira akan cuba sebaik yang mungkin untuk jadi yang terbaik untuk semua .

okay la . dah panjang dah post aku kali ni . nanti sambung pulak . saya sayang awak . jangan pernah lupa tu .

pluss++ : hari ni my birthday . thank you kepada semua yang wish :')



because i love you :')


thank you .

No comments: