Friday 28 September 2012

penat . pening . pengsan .

asalamualaikum .
hye-hye semua ! hah ! tengok dah pukul brape nih . and aku still online ! and of course kat maktab lah . kalu kat rumah takde makne nye nak online sampai masa-masa ni . haish . seriously . sekarang ni banyak glerr kerja weyh ! aku pun rasa macam takde masa nak rehat je . nak tahu ape yang banyak sanat kerja tu ? meh nak list kan ----->>

1. EXAM SELARAS 2 SEMESTER 2

hah . sebut pasal exam , sumpah sume budak kecut perut an . termasuk lah aku ni . memang kecut perut tak yah cakap ah . *sampai aku ulang-alik p toilet baynak kali weyh* and memang aku STRUGGLE glerr punyer ah kali ni . yerlah . bayangkan , even perkhemahan kadet polis se-malaysia pon aku tolak weyh . exam punye pasal  . entah aku pon tak tahu nape semangat nak belajar tu tetibe datang . terbukti yang exam kali ni aku meningkat banyak gler ! terutamanya ADD MATH ! dari dapat 10% , aku berjaya dapat kan 50% . sumpah tak sangka glerr weyh !

2. PROJEK VIDEO SAINS KOMPUTER

hadoi . ni satu lagi kerja yang sumpah aku rasa macam . hm . *tengok ! nak gambar kan pun susah* nak buat video ni memang lah senang . masalah nye , banyak glerr kerja lain weyh . ni pun group aku pun baru buat sikit . ni nak edit pun tak dapat . kena guna iMac . mana lah nak dapat kan iMac tu . ade pun , waktu sekolah je dalam makmal . cikgu pulak takde sekarang . p pengakap . haish . video tu nanti cikgu upload kat YouTube . so , sesap yang nak tengok tu , sabar lah sikit yer , nanti aku tunjuk .

3. PAMERAN HARI CINTA KRAF

haish . ni lagi satu ni . pameran ni dah berlangsung dah . just nak cakap , disebabkan pameran  ni lah , kerja lain pun aku tak berapa nak buat , yerlah . cikgu nazrin tu jenis pening kan kualiti . boleh budak batch aku ni , sekor-sekor perangai malas nak mampus , memang tak lah kan buat semua benda-benda tu . oh ya . lupa nak cakap , kelas aku buat BATIK . and guess what , kelas aku JOHAN pameran tu weyh ! *bangga jap*
sumpah tak expect langsung . aku rasa lah , kelebihan kteorang is our pintu gerbang . sumpah awesome ! credit thanks tu FAKHIRULDIN , our classmate !

oke lah . aku pun penat nak list satu-satu aktiviti tu , lain kali lah pulak yerr aku cterr . ni tengah menaip ni pun , mata sebelah tertutup . *ngantuk lah makna nya* oke lah . aku tido lu ea . ngantuk lah . nite-nite !

pluss++ : sumpah pelik rasanya blogging yang dah bertukar wajah nih .

No comments: