Thursday 26 December 2013

Gila KOREA :D

assalamualaikum semua !

hee . dah nak masuk tahun baru kan ? cepat gila masa berlalu . aku pun tak sangka masa boleh cepat berputar cumnie . yerlah . macam-macam yang dah berlaku sepanjang 2013 ni . ade happy . ade sedih . and of course , SPM also happen in 2013 ! penting weyh .

oke-oke . aku taknak citerr pasal new year lagi . awal lagi weyh ! ade masa seminggu lagi . hari ni aku nak citerr pasal KOREA ! hee . mesti ade yang cakap aku buang tebiat . yerlah . dulu aku pernah cakap , aku paling benci korea . apatah lagi citerr RUNNING MAN . betul . aku siap cakap sape yang tengok running man tu bodoh . yerlah . dorang sanggup lari sepenuh hati semata-mata nak koyak nametag . haih .

kan orang tua-tua pernah cakap :

jangan benci sangat , nanti jadi sayang .

hah . macam tu lah yang berlaku kat aku sekarang . aku GILA KOREA ! seriously . ni sebab last-last month aku rapat dengan pinkey and farah yang memang gila korea . mula-mula aku kutuk dulu lah dorang sebab bila aku lepak je dengan dorang , confirm dorang tengok citerr running man .

 ade sekali tu dorang tengok running man episode yang jihyo and suzy jadi hantu  (aku tak ingat episode berapa) .tu lah first yang aku tengok khusyuk dari start sampai habis . seriously , lepas pada tu memang aku gila nak tengok running man . kebetulan pulak roommate aku , mimie , ade yang gila korea jugak . memang dia punya hard disk and lappy jadi mangsa aku ah . 

bila dipikir kan balik , menyesal pun ade gak . yerlah . nak-nak bila masa SPM tu . bila stress takleh nak study je terus bukak citerr running man . kadang-kadang sanggup tido kul 3-4 pagi semata-mata nak habis kan citerr tu . sampai atyn pun dok menganjing aku . hehe . masa tu memang tak cara hal orang lain dah . 

oh ya . kepada yang tak tahu ape tu RUNNING MAN , meh sini aku citerr serba sedikit yer : 

Running man ni sebuah rancangan variety korea yang famous seluruh dunia . ahli-ahli running man ialah :


1.Lee Kwangsoo (giraffe)2. Kim Jong Kook (sparta)3. Yoo Jae Su (emcee)4. Song Jihyo (miss mong)5. Ji Suk Jin (easy brother)6. Ha Dong Hong (haha)7. Kang Gary (gaelly)
seriously . dorang memang buat aku bahagia . dok gelak je bila tengok dorang . yang paling aku suka ? of course lah ade . nak tahu sape ? meh sini nak upload --->>


hah . ni lah my favourite . LEE KWANG SOO ! dye comel kan ? hee . dalam gambar ni serious dye comel . tapi kalu korang tengok running man , serious ade yang menyampah dengan dye . dye anoyying sikit . okey bukan sikit . banyak . dia selalu betrayed orang lain . ahli running man yang lain memang tak percaya dia dah  . tapi aku tak kesah . dye tetap comel !! 

oh ya . ade certain ahli running man ni penyanyi . macam jongkook , haha and gary . memang aku layang ah lagu dorang . and salah satu lagu gary tu aku buat lagu blog ni . yang korang dengar sekarang lah . meh nak tunjuk video full--->>



you are the answer to a guy like me :)

sweet sangat lagu ni .. heee .. okey lah . dah panjang sangat pulak post aku kali ni . got to go ! adios ! love you !

pluss++ : esok nak p melaka sampai ahad ! 



No comments: