Monday 6 February 2012

what a great day !

hye guys ! we meet again tonight ! haish . penat betul . tak stop aku jalan-jalan sepanjang cuti ni taw . yerlah . aku rase malam jew duk kat umah . hari ni ? hah . meh sini nak cterr aku pi mane plak . tak yah cterr lah . tengok gambar sudah . penat nak menaip weyh ! nah ! amekk ni ! ---------------->

= masjid wilayah persekutuan=








=taman tasik perdana =





=masjid negara=







*abang nasa and kak wana*


jumpa ustaz don beb ! hahaha ! terserempak actually . nak amik gambar dengan dye , malu plak . hah ! pasal abg nasa tu , baru jew kenal . kenal mase nak amikk gambar ustaz don tu lah . aku amikk gambar dye , dye suh aku tag dalam dey punyerr FB . amikk jew lah gambar . sweet kan ? esok dye punyerr anniversarry dgn wife dye . yang ke-9 tak silap . semoga hubungan korang berkekalan ! amiin . PEN-OFF !

pluss++ : esok dah balekk maktab ! haish ! 

No comments: