Saturday 10 March 2012

lama menghilang .

hye-hye guys . ampun dan maaf dipinta . dah lama aku tinggal kan blogger ni . maklumlah . pelajar MRSM . sangat lah busy dengan aktiviti , assignment dan macam-macam lagi . *hiperbola jew* haha ! oke-oke . back to the story . sekarang nak cterr pasal ape yang berlaku sepanjang ketidak hadiran aku dalam blog ni .

budak baru :)


oke . semua sudah sedia maklum yang aku sekarang dah upper form ! so , dalam sistem MRSM , kena daftar balik . kira aku ni pelajar baru balik lah kat MRSM kuantan tu . jadi , ade jugak lah beberapa orang budak scion zealous yang pindah dari kuantan ni . seperti peribahasa melayu , patah tumbuh , hilang berganti . jadi , budak baru masuk lah menggantikan budak yang keluar . memang hari first budak2 baru masuk , sangat lah tidak menggembirakan kami . sumpah tak suka ! *dah bukan SCION ZEALOUS weyh !* pastu kan , ade lah minggu orientasi . *pelajar baru kan* aktiviti dye , ade yang boleh tahan , and ade yang aku boleh kategorikan sebagai s*** ! yerlah . ntah pape jew . so far , aku okey lah dengan budak-budak baru ni .

sesi pelajaran =,=


PMR , truly different dengan SPM ! yes . betol tu . hari first belajar okey lagi . *ice breaking jew* blerr dah start belajar betul-betul , memang seriously otak aku jammed ! terutamanya MATHEMATICS ! *macam biaselah kan* aku betul-betul tak paham dengan kepala otak aku ni . sangat susah nak paham nombor-nombor ni . Physics lagi satu . haish . betul-betul memecahkan kepala otak aku . naisb baik cikgu sume best-best ! minggu first and second belajar , aku takde buku tulis kowt ! *koop pnyerr glerr mahal* tp minggu third  , ade orang volunteer derma kan dye punye baucer buku . *untung-untung* (thanx pakcik) . hehe .

bola jaring dan kadet polis :O


dah maklumkan sape pengurus bola jaring yang berwibawa tu . *perasan !* jadi , aku still jadi pengurus bola jaring . and di sebabkan ade budak baru masuk , so , pemilihan baru pown di buat jugak lah . boleh tahan jugak lah yang terror . memang pening kepala sikit nak pilih . oke . stop pasal bola jaring . KADET POLIS .  akhir nye . dapat pown masok  kadet polis . lepas tiga tahun hanya pakai kadet polis *walau jadi JPA* , akhir nya dapat pown jadi . tapi sumpah aku rasa macam nak kuar balik je . yer lah . lepas cuti ni kteorg ade perkhemahan . kat TAMAN PERTANIAN weyh ! paham-paham lah macam mane yerr . haish . aku masuk menembak . ntah larat kew tak nak pegang M16 tu .

activity week -.-


seriously , sejujur nye aku cakap , activity kali ni , sangat lah bosan . tak best kowt . and for the first time , aku terlebih tidur sepanjang minggu aktiviti . kalu tak , minggu aktiviti mesti aku tak cukup tidur . aku rae yang gempak pown , olahraga tu jew . yang laen macam .. *erk* tengok . aku nak tulis pown tak tahu nak tulis ape . after minggu aktiviti , cuti ! sebab tu lah  aku boleh online sesuka hati jew ni . *kat rumah lah ni *

oke lah . dah terlalu panjang aku menaip ni . jap-jap . aku ada sumthing for you all ........


*hawa, nad and loya xdew dalam ni* 

pluss++ : saya out dulu . and to pakcik yang tersayang , thanx for a great day semalam . love you a lot !

No comments: