Saturday 28 April 2012

asalamualaikum .

hye-hye semua !! dah lame kan aku tinggal kan blog ni . yerlah . tengok lah last time aku update .-------->>


tengok ! hari ni dah berapa hari bulan eah ? oh ya . 28 april 2012 . jap-jap . rasa macam ade birthday someone je hari ni . jap nak check . tak-tak salah orang . hehe . nak tahu birthday sape yang terlintas in my mind tadi ? birthday , muhammad hafizul farhan . hehe . bukan my sayang oke . my emo . oke . cerita lama . takpe-takpe . lain kali aku cerita pasal dye . banyak sangat cerita nak story ni . and yang paling aku nak cerita sekarang ni  is , aku jadi orang kaya sekarang . (takde lah kaya sangat) . nak tahu camne aku boleh jadi kaya ? aku masuk --->


oke fine . awesome tak ? hahaha ! and aku menang ! tapi takde lah first prize . consolation prize je . consolation pon , RM200 tu !! hahaha ! tapi tak dapat lagi . kene buat RHB bank dulu . kes promote lah ni . pandai betul kan dye pancing orang suh bukak account . tapi takpe . demi RM200 tu , aku sanggup . (mata duitan betul) . well . amira syuhada kan . oke-oke . stop merapu . oke lah . mata dah makin berat untuk dibuka , badan pon dah makin berat untuk duduk . telinga dah dengar katil memanggil-manggil . aku out dulu oke ! nite !

pluss++ : going to PWTC tomorrow ! ade pesta buku . beli hadiah b'day atyn yang dah berzaman tu :)

No comments: