Friday 16 March 2012

surprise fo myself :D

hah . nak tahu surprise ape ? jeng . jeng .  jeng . hehe . *saje buat suspen sikit*  jap nak upload --------->>


hah . ce teka ape ape ade dalam tu . hehe . sebelum tu , meh aku citer sumthing lu . tengah buat kek karamel ni . tetiba maksu datang . bawak kotak secret recipe tu . *seriously . dalam fikiran aku tak terpikr tu aku punye* . (lupe birthday act . ) tetiba maksu cakap happy birthday kat aku . hehe . *dalam hati , tu aku punyerr lah tu* hehehe . nak tengok cake ape ? jap ea . UPLOADING---------------->>


*cake carrot taw*

hah ! tengok . ade nama saya lagi . jangan jelous you . yummy . my favourite . hehe . tak makan lagi act . nak sambut esok kat umah maktok . birthday aku act esok . bukan hari ni . tapi dah ade dua tiga orang yang dah wish . and antara yang paling awal ialah SYAHIRAH MAZLAN . btw , thanks yerr ira . nak tengok ? jap ea .......


pluss++ : out dulu . berkemas nak balik kemaman esok . my syg balik penang dah . 

No comments: