Friday, 26 October 2012

coklat cupcake :)

asalamualaikum guys !

still in raya mood ke ? hehe . oke-oke . aku ? huh . sumpah dari bukak mata pagi ni , sampai ke sekarang , tak rasa macam raya langsung . seriously . haish . ni kes raya kat KL punyerr pasal . jealous tengok orang lain punyerr DP pakai baju kurung . aku ? pakai baju tido kot ! pukul 1 tengah hari baru aku mandi . (tak guna punya anak dara ni an )

haha ! oke-oke . enough merapu . nak tahu ape aku buat hari ni kat rumah ? meh sini nak tunjuk -->>


*ni tak siap lagi*

ape tu ? hah . cupcake coklat ! hehe . awesome kan ? mama buat kek coklat yang besar . ni lebihan coklat kek yang besar tu je . aku ape lagi , buat jadi cupcake lah . ni yang tak  masuk oven lagi . yang dah masuk oven and dah siap tak sempat nak snap . dah habis . hehe . oke lah . got to go ! bubye !

pluss++ : my syg call tadi . he said that he was at giant batu caves ! haish . sumpah sedih sebab tak dapat jemput datang rumah :'(

No comments: