Friday 26 October 2012

saya nak BB jugak !

asalamualaikum semua !

haish . sumpah aku tengah frust gler sekarang nih . bukan ape , semalam masuk bilik adik kesayangan aku nih , pi dekat atas meja cermin tu , nampak sumthing . nak tahu ape ? meh sini nak tunjuk -------->>


*ihsan google*

blackberry weyh ! sape tak panas kan . haish . sumpah sengal gilerr . aku memang menyumpah habess tahu tak mase tu . tak puas hati ah . dye pakai BB dulu dari aku ! mane aci camni ! yang aku geram nyer , phone lame dye p bagi kat aku . ini dah kes menganjing ni . nak tahu phone ape ? jap ea ---->>


*google jugak*

kalu orang tengok aku mesti cakap tak pandai nak bersyukur an sebab dapat phone nih . (kau tak paham perasaan aku , senyap!) hm . serious . sumpah tak puas hati lagi ni . mekwa cakap dia beli phone nih dengan kawan dia . almost RM300++ cumtue lah . aku cakap kat my syg . dia terkejut sebab RM300++ boleh beli bold kowt . entah lah . orang tengah kaya tak pikir duit dah . hmm . chow dulu ! 

pluss++ : my syg cakap semalam , " insyaAllah abg ade rezeki lebih , abg beli BB for syg satu ea" . (me , smilling)


No comments: