Friday 28 December 2012

post terakhir for 2012 :)

asalamualaikum semua !

hye-hye . haish . awal kan aku online hari ni . baru pukul 9 kowt ! act , bangun kul tujuh lagi . nak tahu kenapa ? hari ni aku BALIK KAMPUNG !! *bukan banjir ke?* yeah . memang banjir pun . tapi dah okey dah . kat jertih lah . kat kemaman still ade air lagi . so , kteorg balik jertih dulu . then baru balik kemaman pastu baru balik KUANTAN !

balik kuantan means balik maktab . serious aku tak ready ouh . yerlah . 2013 will be my last year with kuantan . *itupun kalu aku tak dapat universiti kat kuantan lah* ceh . universiti dah sekarang . hehe . oke dah merapu dah .

oh ya . cakap pasal tahun akhir ni , sedih lah pulak kan . yerlah . dah nak berpisah dengan semua kawan2 yang rapat . bukan senang ouh . kalau sekolah harian lain lah kan . ni asrama . memang makan sama-sama . tidur sama-sama . belajar sama-sama . haish . tak dapat bayang kan lah . hmm .

meh sini aku nak cterr sikit kenangan yang aku dapat kat mrsm kuantan :------->>


jalan nak ke blok . masa ni baru form 2 .


pisah kejap pun dah nanges bagai nak rak .


aku akan rindu gelagat diorang yang gler-gler .


ni lah aku buat kalau malas nak study . dalam PSP !


lepak bersama kawan-kawan aku .


ni untuk drama team! yeah . for the first time aku aktif sangat terlibat dengan aktiviti maktab .


semua peserta minggu bahasa !


dengan hakim ! yes . I'll miss you dear .


oh ayahanda . walau dye dah tak kat kuantan sekarang . dye still dalam hati kami .


saya akan rindu makanan kat DS !


ni masa last nite kat kuantan masa aku form 3 . takot berpisah ouh .


ni before pisah dengan balqis . sedih sangat .


aktiviti sampingan bila ade ativiti luar makatb . jalan-jalan !


saya akan rindu korang ! batch form 4-5 . (nama batch ape weyh?)


SUPER ! aku (konon) aktif sukan .


saya akan rindu korang , scion zealous .


haish . tak tahu nak cakap ape . (air mata menitik)


dinner form 3 ! akan lalui lagi satu dinner masa form 5 !


masa for the first time involve in drama !


and korang . yeah . aku akan sangat-sangat rindu korang .


dan korang . (dah teresak-esak dah menangis nih)

*maaf gambar berterabur*

yeah . aku menulis dengan air mata menitik . sangat tak ready . aku tak sedia sangat-sangat nak berpisah dengan korang semua . aku takut . aku takut dah takleh nak jumpa dengan korang semua . aku harap sangat nanti dapat PLKN ke , Universiti ke , tempat kerja ke , sama dengan korang . haish . oke lah . aku pergi dulu . tak siap kemas lagi . promise dengan aku , kte same-same buat tahun terakhir ni paling best and di ingati oleh semua orang . bukan sebab kte buat jahat , tapi dengan kejayaan ! 

No comments: