Tuesday 12 February 2013

nak balik maktab dah ...

asalamualaikum semua !

adoi . sedih betul lah . dah nak balik mkatab dah . tak puas lagi bangun lambat , makan banyak-banyak , pergi jalan-jalan . hmm . everything back to normal . (gaya macam baru masuk asrama) hehehe . oke-oke .

ni balik lepas ni entah ape perubahan pulak berlaku kat rumah ni . yer lah . setiap kali balik je , ade je benda baru . contoh , aku balik hari jumaat lepas abah dah pakai IPHONE 5 ! yerr . betul . memang jealous 1000 kali ah . nak jugak ! Iphone tu mama bagi sempena birthday abah .


gambar ihsan google

cun kan ? hadoi . itu baru fon . ni hah dengar-dengar yang mama nak beli kereta ALPHARD pulak . ni entah-entah aku balik next cuti mama amek aku kat bus stop tu dengan kereta baru . macam-macam lah . adik aku pun same . baju baru lah . kasut baru lah . aku je yang still semua sama je . 

okey lah . aku out dulu . dah pukul 10 . bas pukul 10.30 . got to go ! adios ! jumpa kat maktab semua !! 

pluss++ : mama , Ada nak blackberry and mp3 boleh tak for my birthday ni ? *muka comel* 

No comments: