Friday 24 August 2012

raya yang awesome !

asalamualaikum . hye-hye . alhamdulillah . sampai pown aku ke gombak . selepas hampir seminggu balik beraya kat kampung . nak tahu camne raya aku kali ni ? meh sini nak cerita . tapi aku malas nak type panjang-panjang ,. so , just tengok lah gambar-gambar ni yeh ----->>

ON THE WAY TO KEMAMAN !


kek mama nak bagi kat sedara .


amekk kaw !


mama beli satar 


makcik buat keropok lekor .

RAYA PERTAMA !


my sista and cousins !


me and tipoh !


mekwa !


hahaha ! posing ayu sket .


my family !


nak pi umah tok mek .


makan laksa penang ! yummy !


cik Der bagi minum susu kat kitty ni .


menggila belakang umah maktok .


me and uwais !

RAYA KETIGA ! 

(Lata Belatan)


having fun !


abah and aaron !


super sejuk weyh ! (mekwa dok atas batu tu)


mama !


uda !


aku terketar dalam air .


abah jaga aaron .


cik ngah excited .


leklok !


alalala . comel nyer .


pia ter-excited .

(Pantai Bukit Keluang)


ayah long and khalish .


my big family !


entah anak sape . tapi gambar ni comel kan ?


pantai bukit keluang .


bella , pia and trisya .


bella !


pengantin sesat .


kak yah and khalish .


baby sesat !


my little bro to be !


ikan paus terdampar !


inai di jari . haish !

oke lah . dah banyak gila dah gambar aku upload ni . nak tengok lagi banyak gambr , sila ke my facebook . before tu , add lah friend tu dulu yerr :)

pluss++ : out dulu ! watching my name is khan ! 

No comments: