Wednesday 4 January 2012

i made some changes to my blog !

disebab kan aku sangat lah bosan hari ni . *adik takde pi skolah* aku pown membuat keputusan untuk membuat sedikit perubahan kat my blog .tak banyak pown . aku rase kalu orang tengok pown , maybe tak perasan kowt . nak tahu ape yang aku ubah ? jap ea . nak upload .


tak nampak lagi ape yang aku tukar ? jap-jap . aku nak zoom ni .


*kat bawah header*


*kat atas hujung belah kiri anda*

hah ! nampak dah ? sikit je kan ? memang lah . sikit pon , kene bukak macam-macam weyh . register tu , sign up tu . pening kepala jugak aku . nasib baik ade cik lyssa yang tolong sediakan tutorial untuk buat sume tu . thanx yer kak lyssa ! 

pluss++ : adik-adik ku dah balik dari sekolah . 





1 comment:

rayyan haries said...

Helo2...1st time kat sini., jgn marah abg nak comment ni.haha... rasa tua tiba2 sebab awak muda. blog slow lah maybe sebab heavy widget2 tu. :)

best dah best dah, tapi tu lah susah nak baca... just my 2cents.. jgn marah2... ;D