Monday 2 January 2012

new year activity :)

happy new year guys ! tak terlambat lagi kan untuk aku ucapkan kan ? oke-oke . nak tahu ape yang family aku buat sepanjang 1/1/2012 ni ? oke , aku tak nak cterr panjang-panjang . tengok jew gambar ni :


on the way to putrajaya !


masa baru sampai . 


pejabat najib .


masjid .


di bawah pokok sementara menunggu cuaca tak berapa panas .


aweks-aweks .


amira sofea !


mekwa with my new camera !


mama posing tu !


tak lenguh kew naik basikal ni ?


teringin nak naik tapi mahal ouh .


tengok ! mahal kan ? *sila tekan pd gambar utk lihat dengan lebih jelas*


pia and abah's dream car .


abah amekk gambar sape tu !!


on the way to rumah ayah chik .


makcik and ayah chik !


sementara menunggu main dish .


apple ! yummy taw .


talking to him on the phone .


aliya and arisya


yummy kan ?


tomyam poktek -as shown in menu-*tak tahu makna poktek tu*


kerapu sweet sour 


 dinner time !

amacam ? best kan ? hehehe . memang penat glerr ah . dah lah satu hari pakai wedges . memang malam tu balekk umah , kaki bengkak jew . and sampai umah dalam pkul 11.45 p.m. tengok tv jap . gayut-gayut . *phone oke!*  then tido dengan sangat lah lena . oke lah . dah panjang sangat dah aku post ni . lenguh tangan menaip *takde lah menaip sangat* satu lagi,  kalu nak tengok lagi banyak gambar , sila ke : 

my muka buku photo  !! *kene friend dgn saya dulu oke*

pluss++ : dye dah nak balekk penang ! (cdey kne berjauhan lagi) *gaya macam jumpa hari-hari*

No comments: