Tuesday 31 January 2012

i'm officially will be a KUATAGH !

asalamualaikum and a very good evening to all readers . *pehal tetibe speaking ni* hehe . oke-oke . dah bace topic di atas ? interesting right ?  tak tahu makna KUATAGH ? oke-oke . meh cini aku terangkan .

KUATAGH merupakan Persatuan Bekas Pelajar Maktab Rendah Sains MARA Kuantan (ANSARA Kuantan) , yang telah ditubuh kan pada 1988 dengan keahlian awal seramai 235 orang . *ANSARA tu ape plak *  ANSARA stand for ANak SAins maRA . understand ?

mesti tertanya-tanya nape tetiba aku tulis sume yang kata atas ni . kepada yang belom baca post aku yang before this , sila lah ke link ini ! . actually , i have got the result ! *result ape?* result dapat maktab mane lah for the upper form session . nak tahu tak aku dapat maktab mane ?oke-oke . meh aku cakap .

bismillahhirahmanirahhim .

Dengan ini , di umumkan bahawa NUR AMIRA SYUHADA BT ROSIHAN ,  bernombor maktab 09332 , mendapat tempat di MAKTAB RENDAH SAINS MARA KUANTAN . ini bermakna anda masih kekal di maktab yang sama tetapi kali ini mendapat pangkat PKP !

Sehubungan dengan itu , saya , insan yang lahir pada 17 MAC ini , ingin memohon ampun dan maaf dari hujung rambut ke hujung kuku kaki kepada si dia , insan yang lahir pada 18 NOVEMBER . ini adalah kerana saya  telah memutar belit kan sedikit fakta yang menyatakan bahawa saya mendapat MRSM LANGKAWI . ini adalah kerana saya ni gedik-gedik takde kerja nak menge-test ape reaksi awak . dengan ini , saya ingin selit kan sekali sesuatu yang mungkin membuat kan saya sedikit terharu . *ayat takleh blah*


*sorry sangat-sangat sayang*

pluss++ : hope you can forgive me oke ? :)

No comments: