Wednesday 14 March 2012

menangis . meratap . me....


dah tgk gmbr tu ? tu lah keadaan aku sekarang . really-really speechless . aku tak tegur dengan sume orang dalam umah ni . sebab  ape ? meh sini nk cterr . 

hari ni act nuha and dak-dak laen kuar . p KLCC . hm . aku pown nak ikot lah . tapi tahu ann bapak aku tu cumne . too protect his daughter . aku tak dapat lah keluar . punya lah pujuk my mom . tapi my mum tak nak masok campor . oke fine . aku masuk bilik , pejam mata rapat-rapat . suddenly . i'm crying . yeah . i'm crying till i sleep . bangun pagi , solat subuh , dah takleh tido after subuh . then atyn tetiba text . 

" (panggilan manja) , pape text aku ea." - atyn 

mengalir lah lagi air mata aku . hm . yerlah . act , aku dah janji nak naik LRT dengan atyn hari ni (kalu jadi pergi) . hmm . memang aku baring jew atas katil sampai kul 9 . then mandi , turun jap . pastu naik balikk and sambung tido . pastu mama ade panggil . ajak pegi pasar minggu . malas aku pegi . naik balik bilik and sambung tido . kul 1.30 terkejut sebab ade orang kol . rupa-rupanya mama . tanye aku dah makan belom . buat ape . dye kat kedai che ngah . lepas letak fon , turun bawah . online . baca atyn punyerr blog , nangis plak . hmm . seriously . mata dah bengkak glerr dah ni . 

oke lah . aku nak out dulu . nak naik bilik . malas nak makan . bubye . 

pluss++ : hope my friends enjoy kat KLCC tu . 

No comments: