Tuesday 13 March 2012

perkhemahan .

hye-hye sume .

 oke . todays topic is camping . hmm . bukan ape . aku cterr pasal hari ni sebab aku ternampak surat kebenaran ibu bapa yang abah kene sign untuk perkhemahan kadet polis . aku suka khemah-khemah ni . tapi masalah nye skrg , aku tak ready lagi weyh ! dalam mood belajar lagi taw . malas lagi nak sertai outdoor activity .

and aku sertai satu acara yang mana seumur hidup aku tak pernah nak sertai tahu tak . nak tahu ape ? 

MENEMBAK !!

ngee~ . sumpah menakut kan . mase pergi taklimat hari tu pown . haish . seram sejuk . bukan guna pistol biasa . M16 weyh !! nak tahu rupa dye cumne ? meh nak upload . --------->>>

hah ! amekk kau ! ingat ringan kew ? berat weyh ! 2kg tuh ! (dengar cum ringan ann) kalu berat mse menembak laen plak . bley patah bahu tu ! haish . menakutkan betul . oke lah . out dulu . nak makan ice cream . mama baru balekk dari ice room .


*cik lin suh hafal lagu ni. haish . *


pluss++ : mse latihan kawad kene denda habess-habess .

No comments: