Friday 30 December 2011

i have surprise for you .

actually , takde la surprise sangat . surprise kat diri aku sendiri jew ni . yerlaa . abah semalam yang bagi surprise ni kat aku . yerlaa . tengah2 best tengok tv tu , tetibe dye cakap :

       "abah and mama tak ucap terima kasih lagi kat Ada dok " .

aku macam . ape mende la ni . *cuak dah ni* then , tetiba abah bangun . aku buat donno jew la . yerla . dalam fikiran aku masa tu ,

        'abah nak pegi dapur hisap rokok la tu '

tapi tak . dye pergi kat dye punyer bag and keluar kan satu plastik bag .*mata still kat tv walau dlm hati nk sgt tgk*. plastik dye cumni :


dah tengok NIKON tu , tahu-tahu la ade ape kat dalam kan ? CAMERA laa ! takkan iphone plak ann .  aku pown bukak laa plastik tu . *dengan senyuman yang boleh tahan lebar*  and ade la plak kotak ni :


wah ! tengok tu ! best kan ? *walau tak dapat NIKON 1 * tapi oke lah ni . memang abah best ahh . jap2 . tak habis lagi ni . tu baru kotak dye . kene tengok yang betul lah yer . jap ea . nak upload ..........

uploading ......

1%
.
.
38%
.
.
.
.
.
.
59%
.
.
.
.
.
.
.
83%
.
.
.
.
.
99%
.
.
.


merah nye mak ngah ! hehe . amacam ? cool tak ? se-cool nme nye an? so , this is COOLPIX S4150 . *its red ! i like even i didn't get colour pink *  ade la jugak merah nyerr. *syakirah balqis jangan jeles* . hehe .  oke la . di sebabkan nak menampakkan ia dengan lebih jelas , meh sini aku upload lagi satu gambar yer .


touch screen tu . tengok tak benda hitam yang ade kat tali dye tu . tu la 'pencil' nyer . best tak ? kan3 . hehe . oke la . stakat ni lah yerr aku post . dah terlebih panjang dah ni . out dulu ! PEN-OFF !

pluss++ : amira najwa jeles blerr tahu aku dapat camera ni . kalu nak , berusaha lah jugak yer dik ! 




No comments: